Skap bedre kundeopplevelser
Hvor godt kjenner du egentlig kundene dine og reisen de går gjennom før, under og etter et kjøp? Å forstå kundereisen er nøkkelen til bedre markedsføring, økt konvertering og sterkere relasjoner.
I denne workshoppen kartlegger vi hele kundereisen for din bedrift fra første kontakt til lojal kunde. Vi identifiserer muligheter for forbedring, ser på hva som hindrer kunder fra å ta neste steg, og finner konkrete tiltak som gir en sømløs og engasjerende opplevelse.
Dette kurset inneholder:
-
Kartlegging av bedriftens kundereise – fra A til Å
-
Innsikt i kundens behov, forventninger og smertepunkter
-
Identifisering av flaskehalser og muligheter for forbedring
-
Konkrete grep for å optimalisere opplevelsen og øke lojalitet
-
Verktøy og metoder du kan bruke videre i bedriften
Denne workshoppen er perfekt for bedrifter som ønsker å forstå kundene bedre, forbedre kommunikasjonen, optimalisere markedsføringen og skape en mer strømlinjeformet salgs- og leveranseprosess.
Pris: fra 7.900 kr (4 timers workshop, fysisk eller digitalt.)