Workshops
Enten du ønsker å samle kreative ideer eller få fart på strategiarbeidet, så er workshops en god løsning.
En intensiv opplæring, inspirasjon og kick-start
Workshops er en mye brukt møteform for å dele kunnskap, idémyldring eller for å få oppgaver gjort med godt samarbeid. Det er ingen grense for hva slags tema eller mål man kan ha for en workshop, men de vanligste kan du se i oversikten nedenfor.
Uansett hvilken utfordring eller oppgave dere står foran, så kan en workshop være en veldig god start. Ikke bare får man samlet deltakerne i ett rom (enten fysisk eller digitalt), men med en tydelig agenda og god struktur vil dere føle dere både inspirert og produktive etter workshopen.
Se noen typiske workshops for bedrifter under.
Aktuelle temaer
Innhold
En kreativ workshop for å få frem ideer, temaer og mer. Dette er det perfekte grunnlaget for en innholdsplan, både for artikler og sosiale medier.
Kundereise og UX
Dette er en workshop for bedrifter som ønsker å virkelig ta "utenfra og inn" perspektivet på alvor. Sammen dykker vi ned i alt fra målgruppeanalyse til å definere kundereisen.
Leveranse
Mange bedrifter drømmer om å kunne stoppe opp for å ta tak i måten bedriften leverer på. Enten det er B2B eller B2C, nettbutikk eller tjenester - optimalisering og effektivisering fører til fornøyde kunder og, ikke minst, lar de ansatte blomstre.
Teamledelse
Det finnes utallige lederkurs som er både nyttige og tilføyer ny kunnskap til ledere i bedriften. Har din bedrift mellomledere som har mindre team, eller flere roller som har større ansvar innen produkter eller fagområder? Hva med en workshop fylt med tips og verktøy som gjør at dette ansvaret blir lettere (og mer morsomt) å bære, samtidig som blir enda bedre på å spille alle på teamet gode?
Nettside
Enten man skal bygge en helt ny nettside, eller optimalisere en eksisterende en, så er det kritisk å ha gode workshops for å unngå alle fallgruvene. Leverandører av CMS og designbyråer dekker gjerne kun deler av hele prosessen, og derfor er det gunstig å ha kontroll på alt som må gjøres, når og hvordan man gjennomfører dette best mulig.
Markedsføring og salg
Utfordringen med å optimalisere samarbeidet mellom salg og markedsføring fortsetter å være en realitet for mange bedrifter. En workshop kan hjelpe dere med å takle denne utfordringen direkte, ved å gi din bedrift verdifulle verktøy og rådgivning som vil styrke både salg og markedsaktivitetene deres.